11 September 2007

Některé sázky se nevyplácejí

Pozor - Achtung - Uwaga
světová premiéra druhého Roomster spotu - Lyžování-exkluzivně zde na tomto blogu. Stačí scrollovat níže...
---
...slyšel jsem to za poslední týdny už tolikrát (viz nadpis), že jsem tomu začal sám i věřit. Toto léto nám všem - naší agentuře, produkci, mě i mé přítelkyni - sakra rychle uběhlo.
V rámci možností - časových i jiných, jsme se s tím snad všichni nějak poprali. Výsledek můžete ohodnotit sami. Nová taktická kampaň Škoda Roomster běží v médiích od 7.9. do konce října. Takže klasicky ve stylu Škoda standard - nova, čt, prima (zřejmě s výjimkou Domažlicka..:-), plus navíc trošku óčka, k tomu všemu jsme přimíchali printy, web, rádio a spešl web microsite projekt. Tři spoty, tři printy, jeden kreativní koncept. A spoustu kafe a šedivých vlasů. Jo a taky jedna zrušená kooperace s jednou nejmenovanou kapelou (teda..spíš s jedním nejmenovaným bubeníkem této nejmenované kapely). Ale o tom snad někdy jindy. Můj guru říká:
"if the work speaks for itself, don´t interrupt."
Ať se vám nová kampaň na Roomster líbí.

Roomster Autumn Promo Campaign Credits:

Agenturní tým:
Tereza Svěráková (creative dir.). V Tereze jsme objevili zcela nové a před tím nepoznané vlohy pro to, dělat lidem psychoanalytika. Patří jí velký dík za svatou trpělivost a za ty hodiny na telefonu s "klienty" (pozn. - nemyslím sebe).

Ruth Arban (account dir.). Razance s jakou Ruth vlítla do svého prvního velkého projektu a shootingu po nástupu do Leagasů byla impozantní. Jen tak dál. (a hlavně příště nezapomenout objednat u cateringu nějaké ty okurky..).

Jana Pokorná (account manager). Jana Pokorná přišla díky produkčnímu timingu a změnám na posl. chvíli o svatbu. Ne svoji naštěstí... Příště máme aspoň co zlepšovat!

special thanks to
Leo Savage (hlavně za to, že jsme jej při natáčení spotu Myčka vytáhli o půl noci z postele a donutili jej přijet na set, abychom "pořešili" ty naše oblíbené Roomster car angles).

Produkce:
Dawson Productions
Režie:
Tomáš Mašín
Kamera:
Karl Oskarsson
Hudba ve spotech: Southpaw

Média: Míša Náhlovská, mediacom

Díky kolegům z našeho marcom týmu Škoda Auto. Jste nejlepší! "Raději tomu věřte".

A na závěr díky mé přítelkyni Zuzce. Za to, že se mnou pořád ještě mluví.

TG

A nyní - první ze 3 spotů v Internetové premiéře:
Myčka.




...a také slibovaný 2. spot - Lyžování - světová premiéra :)

2 comments:

Michal said...

To škoda tu kampaň nemohla uvést v srpnu? :-) Roomstera už mám měsíc...

Tom Greg said...

Kurnik..to bylo o fous.
Poslete mi na Vas mail (muzete rovnou na tomas.gregorica at skoda-auto.cz, zkusim zjistit, co se s tim da delat :)
TG